Wat moet ik doen als ik een klacht of vraag heb?

Klachten en reclamaties


U kunt ons een e-mail sturen waarin u de klacht of vraag vermeldt. Na binnenkomst van uw bericht ontvangt u binnen twee werkdagen een inhoudelijke reactie. U kunt ook rechtstreeks bellen met 0229-700228.

Mocht de klacht onderling niet kunnen worden opgelost, dan kan deze als geschil worden voorgelegd aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (http://www.sgc.nl)

De adresgegevens van de Geschillencommissie Thuiswinkel vindt u hieronder.

Geschillencommissie Thuiswinkel
Postbus 90600
2509 LP Den Haag

Voordat het geschil wordt voorgelegd, dient u de klacht binnen bekwame tijd aan Pumbo te hebben gemeld. 
De Geschillencommissie doet uitspraak onder de voorwaarden zoals deze zijn vastgesteld in het reglement van de Geschillencommissie. De beslissingen van de Geschillencommissie gelden als bindend advies.

Per 15 februari 2016 kunt u zich ook melden bij het Europese online geschillenplatform (ODR).


Bekijk alle artikelen in de categorie  Klachten en reclamaties 
Of lees meer over het drukken van boeken of het uitgeven van boeken

Copyright © 2006-2018 Pumbo.nl BV    Thuiswinkel Waarborg Thuiswinkel Waarborg

Alle genoemde prijzen zijn inclusief btw tenzij anders vermeldt.