Een boek uitgeven geeft niet alleen veel voldoening, het is ook een uitstekend promotiemiddel. Om je vooruit te helpen in deze rare tijden, gaan we op deze pagina initiatieven verzamelen, vlogs maken en leerzame interviews met jullie delen; alles om jullie marketingmachine op volle toeren te laten draaien!
#CreativiTijdZat
Hoe vaak roepen we niet, ik heb er geen tijd voor.
#INTERVIEW VAN DE WEEK!
Bas Urlings
De ondernemer op slippers!
Een tof interview met Bas over hoe hij de marketing van zijn boek aanpakt! (Opname via Zoom)
Wil je liever lezen of de podcast beluisteren? Hier is de link naar het volledige artikel!
Koos Spee, auteur van het boek “Een flitsende carrière", vroeg ons of er ook een mogelijkheid bestaat om zijn e-book écht gepersonaliseerd te kunnen verzenden aan zijn klanten. Dus niet met een standaardtekst en het automatisch toevoegen van ordergegevens (zoals we dat doen om een e-book te voorzien van een watermerk, social DRM). Nee, de mogelijkheid om ook écht iets zelf toe te voegen.
Een fysiek boek gesigneerd verzenden is niet ongewoon maar bij een e-book gebeurt dat nooit. Is het überhaupt mogelijk om een persoonlijke noot aan een e-book toe te voegen? Het antwoord is ja; een door ons uitgevoerde aanpassing aan het e-book, installatie van een stukje software, een korte instructiefilm en een wijziging in het bestelproces. Dat is uiteindelijk alles...
Koos ontvangt nu zelf de bestelling van het door ons van een watermerk voorziene e-book, bewerkt het e-book en stuurt het vervolgens persoonlijk door naar zijn koper. En zo kan een e-book dus ook persoonlijk gesigneerd worden...leuk!
#CreativiTijdZat
Bestel het boek direct op Boekenbestellen.nl of koop een gesigneerd (e-boek) exemplaar op Verkeerdebaas.nl/een-flitsende-carriere
#VIDEOS
#INTERVIEW PROFESSIONALS UIT HET BOEKENVAK
Maria Genova
Schrijfcoach
Maria geeft al jaren schrijfworkshops aan beginnende schrijvers en redigeert veel manuscripten. Zij weet als geen ander wat er allemaal komt kijken bij het maken van een bestseller.
Wil je liever lezen of de podcast beluisteren? Hier is de link naar het oorspronkelijke artikel!
Door de Flines
Uitgeefcoach en ghostwriter
Met 25+ jaar ervaring als boekenuitgever, auteurscoach, editor bij uitgeverijen als Het Spectrum, Bruna en Meulenhoff de Boekerij begeleid ze nu auteurs.
Wil je liever lezen of de podcast beluisteren? Hier is de link naar het oorspronkelijke artikel!
#INTERVIEW AUTEURS AAN HET WOORD
Anke Ziegers
Spreker, Trainer en adviseur
Een interview met Anke over het schrijven, uitgeven en promoten van haar boek.
Maaike Möllman
Schrijver (jeugd)romans
Wat doe je als je gevangen zit in het web? 'Laat me met rust' was haar debuut, een jeugdroman met een actueel thema.
Wil je liever lezen of de podcast beluisteren? Hier is de link naar het oorspronkelijke artikel!
De beste manier om te leren is door het gewoon te doen!
Richard Branson (Virgin Group)
Volop aan het schrijven?
Verbeter je techniek met hulp van succesvolle schrijvers
Herman Koch
Acteur, schrijver en columnist.
Acteur (bekend van o.a. Jiskefet) en auteur van een groot aantal literaire werken.
Zijn grote doorbraak naar een breder publiek kwam met Het diner (550.000 verkochte exemplaren).
In 2017 was hij de auteur van het Boekenweekgeschenk.
Wim de Jong
Actief in de schrijvende journalistiek, onder meer als oprichter en columnist van Volkskrant Magazine.
Manon Uphoff
Is bekend van haar korte verhalen en schreef enkele succesvolle romans, waaronder ‘Koudvuur’.
Pauline Slot
Verwierf bekendheid met haar debuut ‘Zuiderkruis’ en schreef verschillende fictie- én non-fictieboeken.
Ontvang schrijftips van deze
en nog meer bekende schrijvers.
In samenwerking met online schrijversacademie Editio.
Uw gegevens zijn veilig en worden nooit aan derden verstrekt, ook wij houden niet van spam!
Hoeveel goede ideeën heb je
in de ijskast geparkeerd vanwege tijdgebrek?
Online boek uitgeven gids
Een boek uitgeven in het internettijdperk is veranderd, voorgoed. Vandaag de dag zijn er meer mogelijkheden dan ooit om je boek succesvol uit te geven. Toen wij ons eigen boek uitgaven, was er veel minder mogelijk dan nu. Geen wonder dus dat we superenthousiast worden van alle nieuwe technieken. Je moet ze alleen wel weten te benutten en dat gaan we je in deze gids leren.
Het delen van kennis is een kernwaarde van ons bedrijf. Met deze gids laten we dat weer duidelijk zien.

Je merk is wat mensen over jou zeggen als je niet in de kamer bent.
Jeff Bezos (Amazon)